13 februari 2014

Hoppas!


Sitter i soffan och tittar på "Vad blir det för mat". Jag älskar ju Per Moberg, han är ju helt klockren! Så rå på någe vis. Han är nog en människa som man antingen älskar eller hatar, det finns liksom inget mellanting. Eller, vad tror du? 

Min sambo är i Norrköping en sväng för att byta bil. Äntligen blir vi förhoppningsvis av med galanten och Aldrig mer ska vi någonsin äga nån för det verkar på riktigt vara ett rent helvete att bli av med just den bilen. Varför vet jag inte men det är ingen eftertraktad bil helt enkelt, men nu lyckades vi hitta nån snubbe i Norrköping som ville byta så jag hoooooppppas verkligen att han kommer hem med Volvon! 

Idag var det hörselkontroll med grodan och som jag hoppades så hör han så bra så, inget att anmärka på och vi har ju inte varit oroliga alls då man ser på honom att han "svarar oss" med sina uttryck när vi pratar med honom även att han är så liten. 


Efter att vi hade varit på US så åkte vi ner till bibblan för att vi skulle skriva papper på att Casper är min sambos son men lilla jag hade ju ingen giltigt legitimation, gick visst ut i Juli så ni kan ju tänka er hur ofta jag behöver visa leg. eller har användning för det, så det blir att åka och fixa det så vi kan skriva papper på detta så fort det nya legitimationen kommit hem.  

Nu är klockan alldeles straxt 20.00 och jag sitter här i soffan med massa tända ljus och en liten Casper inne i sin säng som ligger och snackar med sängmobilen. Snuttjulle <3 nbsp="" p="">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad gulligt av dig att klampa lite här :)