2 december 2014

Tiden går så fort!

Snart är det 10 år sedan som jag födde mitt första barn, min stora fina älskade Kevin kom till världen efter en långdragen förlossning natten den 30 December. Tänk att han snart fyller 10 år. Vart tog åren vägen? Mycket har vi gått igenom och mycket kommer vi fortfarande att gå igenom men så länge vi har varandra så kommer allt alltid att gå bra.  Min fina kille, älskar dig så mycket!


Här är våran minsta lilla skitunge :) 
Lilla Casper som även han börjar bli en liten människa. Han har humör när det kommer till vissa saker och man börjar att se så tydligt på honom att han utvecklas så otroligt mycket just nu. Han utforskar, härmar efter och humöret.. ja, det måste han ha efter sin far! ;) 
Snart blir han 11 månader och tänkt att han snart har levt i ett helt år! 
Han kom till världen den 6 Januari med dunder och brak och en jäkla fart. 
Han kom med vattnet och inga barnmorskor fanns i närheten, de hade fikapaus när min älskade sambo sprang ut och ropade "vattnet gick och han kommer" för jag kände det så och innan jag hann att blinka, innan jag hann känna efter och innan barnmorskorna hann få på sig handskar så var han ute. De stod helt förvånade efteråt och förstod nog inte riktigt att det var så bråttom när han kom ut och sa till att "det är dags nu, han kommer!" haha 


Äta själv var ju en hitt. Det slutade med ett bad.

Far och son myser i soffan.

Mamman, hon som får hela familjen att rulla framåt ;)
haha



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad gulligt av dig att klampa lite här :)