22 januari 2015

Gott folk !

Förr i tiden bloggade jag varje dag. Flera gånger om dagen och det kändes som att jag alltid hade något att skriva om men bara nu efter denna lilla text så känner jag mig ganska tom. Vad ska man skriva om? Det är nog inte så svårt att hålla en blogg vid liv när man heter blondinbella och skriver om saker ingen egentligen bryr sig om istället för att skriva saker tagna ur sitt riktiga liv som MeeKatt. (Just love her)

Jag följer henne överallt. Bloggen, Facebook och Insta. Gör DU inte det så gör det, du kommer inte satt ångra dig alls. Hon skriver om saker som många föräldrar tänker men inte själva vågar att skriva eller prata om högt. Såna som tror och tycker att livet med barn är en dans på rosor. Bokstavligt. Mammamaffian följer henne också och flinkar in med kommentarer lite då och då. Oftast flinar man bara åt det för det är just dom som lever efter att livet med barn alltid är just en dans på rosor.

Kevin är just nu i skolan, de ska åka skridskor idag vilket han tycker är jätteroligt så han var lite extra glad idag när han tog sin väska och gick till bussen. Casper sover en liten lur just nu så jag tänkte passa på att rensa lite i en köp och sälj grupp jag är admin för på facebook. Lite lättare från datorn och bäst att passa på när Casper ändå sover. Städningen fixades igår och ikväll är det tvättstugan sen tar vi helg! 

MinFamiljMittAllt på instagram. Välkommen, men lämna gärna en kommentar om du vill följa mig så jag vet vem det är som skickat en förfrågan. Kram på sig!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad gulligt av dig att klampa lite här :)