15 januari 2015

Julklappen!




Till julen så kombinera två paddor till priset av 350:- /månaden och kunde inte riktigt stå emot det då vi velat ha varsin sedan Kevin hade med sig sin från sin pappa några veckor innan.  Det ska dock erkännas att vi inte använder dom så mycket som vi trodde. 

Julen i övrigt var bra, mycket farande som jag inte riktigt orkar med känner jag. Nästa jul önekar jag att ta min man och barnen på en resa långt härifrån och bara glöm allt vad julen innebär.  Jag gillar inte julen, jag njuter knappt av ljusstakar, snö och julmat alls. Skulle kunna stänga in mig hemma, dra för gardinerna och gömma mig till Ronjas vårskrik.

Jag hoppas iallafall att du har haft en bra jul och ett gott nytt 2015 :)

Den 30/12 fyllde min stora pojke 10 (!!!!!) År, och den 6/1 fyllde min lilla 1 år. Tiden har gått så himla fort, svårt att tänka sig att för ett år sedan satt jag ,ed en liten nykläckt 9 dagars bebis i famnen. Mysigt! Om det blir några mera syskon återstår att se men storebror önskar ett syskon till, han tycker det är så himla mysigt ♡

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen bädda sängen, inte ens så långt har jag kommit idag ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad gulligt av dig att klampa lite här :)