27 maj 2015

Nu är sommaren snart här.

Ja, det får man väl ändå säga att den faktiskt är. Det är helt underbart att kunna sitta ute ganska länge på uteplatsen och dricka kaffe och prata med min Timmy. Barnen njuter för fullt och den äldsta ser man mindre och mindre utav när sommaren smyger sig på, Casper njuter av att kunna springa omkring på både uteplatsen och ute på stora gräsmattan med brorsan och grannbarnen.

Annars så har jag kommit igång och jobba nu efter mammaledigheten och jag trivs så himla bra. Har bytt avdelning från sjukhem till demens (speciell avdelning) och bytet kunde inte vara mer rätt. Jag tror jag platsar bra där,  så känns det iallafall och vilka arbetskamrater - så underbara!

Nu ska jag mysa med barnen innan det är dags att skicka Kevin till bussen och då ska jag och Casper sätta oss i köket så han får äta lite mera frukost sen tror jag att han somnar ganska snart då han somnade vid 17.45 igår och varit uppe och lekt sedan klockan 04.15. Inte okey 😉

Glad Sommar, vi kanske hörs snart igen 💜

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad gulligt av dig att klampa lite här :)